דף הבית אודותינו שירותים מאמרים שאלות ותשובות צור קשר
 
     עיצוב ואפיון חווית משתמש  
 
    התאמת האתר לצרכי המשתמש
    ומיקסום יעדי האתר
 
     עיצוב אתרים  
 
    עיצוב אתרי אינטרנט מותאמים אישית
   אתרי תדמית, מסחר ועוד
 
     שיווק אתרים באינטרנט  
 
    פתרונות משולבים עבור שיווק במנועי
    חיפוש (SEM)
 
 
עיצוב אתרים, עיצוב חווית משתמש  
   

עיצוב לוגו לעסק

לוגו, או בעברית "סמליל", נועד להתחבר אל תודעת הצרכן, לעבד מסר מסוים ולהיות מזוהה עימו בין הציבור. הלוגו הוא סמל חזותי, יכול להיות איור, עיבוד גרפי כלשהו או תבליט, ולעתים קרובות הוא ילווה במלל, המתאר את מהות החברה או את שמה. הלוגו יופיע בכל שלט או כותרת שהיא בחברה- לדוגמה- שלט לבניין, נייר המכתבים או על מוצריו.

מה תפקידו של עיצוב לוגו לעסק?
העיצוב הגרפי לסמל החברה הוא חלק ממיתוג החברה, הוא הסימן שמתאר את מהות או עיסוק החברה באופן שנקלט מייד, ובצורה בהירה. לדוגמה- סמל הצבי של רשות הדואר מבטא מהירות- את המהירות שבה הדואר מועבר משולח לנמען, ולעתים גם שם החברה יכול לשקף את המסר. כך- כששם החברה מוזכר- הדבר הראשון שעולה הוא הסמל שלה המזוהה עימה. הסמל יכול להוות תפקיד שיווקי נכבד- ככל שהוא קשור בתודעת הציבור הסוחפת, יש אפשרות שהלוגו יהיה לטובת תדמית החברה- או שיהווה כישלון שיווקי. 

כיצד בוחרים עיצוב לוגו לעסק?
ככל שהסמל משקף את החברה, עליו להשיג בידול מאחרים. מסיבה זו ואחרות, ישנו תהליך עיצוב לוגו, שמתחיל במשרדו של הגרפיקאי או של משרד פרסום מסוים. ללוגו יש עקרונות עיצוב- שעיקרם- אחד בפה, אחד בלב. כלומר – בדרך כלל הסמל ישקף בבהירות ובתמימות את המוצר, ולא ישתמש במסר בצורה צינית. ישנו מצב שלוגו ששימש חברה שנים ישתנה בהתאם לרוח הזמן והתקופה- ראו דוגמה את נטויז'ן או את עיצוב הלוגו של בורגראנץ'.

 

 

 

מפת האתר | שאלות ותשובות | קישורים | מומלצים | הוספה למועדפים | צור קשר
כל הזכויות שמורות ל-U&I - עיצוב חויית משתמש, עיצוב גרפי, עיצוב אתרים ואפיון אתרים מתקדם. נשמח לספק לכם בפורטל שלנו, מידע מקיף וכולל על מגוון על תחום הנדסת האנוש
באינטרנט ועל פיתוח ממשקי משתמש אופטימלים לאתרי אינטרנט ויישומי מחשב שונים.